دو باره شاهکار بهزادی



دنیای کج و معوج من

دیوونــــــگیــ هآمـــ .قوانیـ ـ ـ ـن کجکی

ساقی و مطرب و می محیاست ولی

                                                عیش بی یار محیا نشود یار کجاست

 

سلام دوستان عزیز . سلام جوجو بی معرفت . بابا دلمون واست تنگ شده . خودت که رفتی شمال منم شماره ات رو ندارم لا اقل تو که شماره ی من رو داری یه زنگ به این عاشق دلسوخته بزن البته بی زحمت ها . خوب دوستان گل من از همتون به خاطرکامنت های فوق العاده تون تشکر می کنم . لا اقل شما مثل جوجو ی ما بی معرفت نیستید . دیگه چیزی به ذهنم نمی رسه الان هم می خوام برم کلاس دیرم می شه . همتونو دوس دارم . از راه دور می بوسمتو ن و

بای



جمعه 29 شهريور 139014:47 جوجو

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 248
بازدید هفته : 623
بازدید ماه : 610
بازدید کل : 257734
تعداد مطالب : 407
تعداد نظرات : 1084
تعداد آنلاین : 1

هدايت به بالا

کد هدايت به بالا

پشتیبانی

آپلود عکس

کد متحرک کردن عنوان وب

** *** **


نایت نما


نایت نما


نایت نما

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

* *